Estàs a: > > Lliurament del II Premi ADR Emprenedors 2013 a la plataforma de micromecenatge Uniempren

Cristóbal Suria (esquerra) i Vicent González Romà, després de recollir el premi

La plataforma de ‘crowdfunding’ (micromecenatge) de la Universitat de València, Uniempren, ha rebut en juliol el II Premi ADR Emprenedors 2013, en la modalitat d’Entitat Pública, convocat per l’Associació Espanyola d’Agències de Desenvolupament Local. Recolliren el guardó el gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria, i el director de l’OPAL, Vicent González Romà.

El lliurament del premi va tindre lloc a l’Hotel SH València Palace en un acte presidit pel conseller d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació de la Generalitat Valenciana, Máximo Buch.

El premi a la millor Iniciativa d’Entitats Públiques o Privades va recaure en aquest projecte (www.uniempren.es), la plataforma d’accés al finançament per a emprenedors universitaris de la Universitat de València, presentat també per IVACE. Uniempren, gestionada per la Fundació General de la Universitat de València a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), ofereix serveis relatius a la recerca de finançament mitjançant ‘crouwfounding’ o micromecenatge, visibilitat del projecte per a captar inversions potencials, i recerca de socis i de col·laboracions no monetàries. Aquests serveis estan dirigits al col•lectiu universitari d’estudiants i titulats de qualsevol universitat espanyola, pública o privada, així com als membres de les associacions d’amics i antics alumnes d’Espanya.

A més, el premi a Iniciatives d’Empreses va recaure en l’Institut de Medicina Genòmica SL (IMEGEN), ubicat en el Parc Científic de la Universitat de València i recolzat per IVACE (Institut Valencià de Competitivitat Empresarial). Finalment, el Programa ‘Espais oberts a la Innovació’, de l’IAF (Aragó), va guanyar el premi a la millor iniciativa ADR 2013.

En la present edició del Premi ADR Emprenedors s’han presentat vint-i-sis candidatures.

Estrena en juliol amb dos projectes d’emprenedors de la Universitat
Uniempren, posada en marxa fa poc més de dos mesos, ha estrenat aquest mes els seus dos primers projectes. Es tracta d’iniciatives procedents de dos joves emprenedors de la Universitat de València sobre idiomes en línia, i fisioteràpia i exercici saludable, respectivament.

Els projectes que han inaugurat la plataforma de micromecenatge són: ‘Speaker’, consistent en una comunitat d’idiomes online que cerca inversor privat; i ‘Élite’, un centre d’entrenament, fisioteràpia i exercici saludable que cerca finançament mitjançant ‘crowdfunding’, oferint a canvi recompenses a aquelles persones que creen en el seu projecte i realitzen una donació en el mateix.

Per a obtindre més informació, les persones interessades poden visitar l’apartat Projectes en www.uniempren.es

Per a ajudar als emprenedors, només cal accedir als seus projectes i compartir-los en les xarxes socials.

www.facebook.com/uniemprenuv
www.twitter.com/uniempren