Estàs a: > > Èxit d’acollida de la plataforma Uniempren en la XVII Trobada Alumni Espanya 2013

Silvia García Andreu, presentant Uniempren a Múrcia

Uniempren, la plataforma de micromecenatge de la Universitat de València, ha sigut presentada amb èxit en el marc de la XVII Trobada Alumni Espanya 2013, que va reunir a la Universitat de Múrcia les associacions d’amics i antics alumnes de les universitats espanyoles. La presentació va anar a càrrec de la tècnic d’Uniempren, Silvia García Andreu, qui va exposar les línies de treball del projecte valencià.

Uniempren, la plataforma de crowdfunding (micromecenatge) de la Universitat de València, ha sigut presentada amb èxit d’acollida en el marc de la XVII Trobada Alumni Espanya 2013, que va reunir a la Universitat de Múrcia la passada setmana les associacions d’amics i antics alumnes de les universitats espanyoles. La presentació es va realitzar en una taula-taller sobre fundraising, mecenatge i patrocini en la universitat.

En aquesta taula va participar la tècnic d’Uniempren, Silvia García Andreu, qui va exposar les línies de treball de la plataforma valenciana, desenvolupada per l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), servei integrat en la Fundació General de la Universitat de València. Es pot veure un vídeo de la presentació, realitzat per la televisió de la Universitat de Múrcia, en el següent enllaç: http://tv.um.es/video?id=49681

El taller, moderat per la vicerectora d’Estudiants i Ocupació de la Universitat de Múrcia, María Isabel Sánchez-Mora Molina, va acollir la intervenció d’altres ponents procedents de les universitats Jaume I de Castelló, Internacional d’Andalusia i la institució amfitriona, així com de la plataforma privada de crowdfunding Lánzanos.com.

Uniempren va obtindre una bona acollida pels assistents, ja que es tracta d’una iniciativa pionera en l’àmbit universitari amb la qual es pretén facilitar l’accés al finançament dels projectes de les persones emprenedores vinculades a qualsevol universitat espanyola, a més d’oferir una altra sèrie de serveis d’interés, com la cerca de socis i de col·laboració no monetària.

Des de la seua posada en marxa el passat mes d’abril, la plataforma de la Universitat de València està oberta a tot el sistema universitari espanyol, de manera que qualsevol estudiant o titulat de qualsevol de les universitats espanyoles, públiques o privades, pot introduir el seu projecte en aquesta plataforma; i, des d’ara, també poden participar els membres de les associacions d’amics i antics alumnes de tota Espanya.

En representació de la Fundació General de la Universitat de València, va assistir el gerent, Cristóbal Suria; i Ana Dorce, com a responsable d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat.

www.uniempren.es
www.facebook.com/uniemprenuv