Estàs a: > > L’Escola Coral La Nau acomiada el curs amb un concert

L’Escola Coral La Nau acomiada el curs amb un concert

Escola Coral La Nau

A partir del 22 de juny, començarà la matrícula dels nous alumnes

L'Escola Coral la Nau va celebrar el dissabte, 30 de maig, el Concert Fi de Curs, a les 12:00 hores al Saló d'Actes de l'Edifici Interfacultatiu del Campus de Burjassot (Av Primer de maig, s/n; Burjassot). L'entrada és lliure i limitada a l'aforament del local.

L'Escola Coral La Nau, dirigida per Mònica Perales i Massana, es va fundar l'octubre de 2002 amb la finalitat d'introduir la formació musical infantil en el si de la Universitat de València, tot utilitzant la cançó com a element bàsic per a un bon ensenyament musical. Formen l'Escola 75 infants agrupats per edats en tres cors: Mestral (de 4 a 6 anys), Garbí (de 6 a 8 anys) i Tramuntana (de 9 a 14 anys). Els seus components realitzen un assaig setmanal el dilluns per la vesprada de setembre a juny, a més de classes de llenguatge musical.

A partir del 22 de juny començarà la matrícula de nous alumnes per al curs 2009/2010; cal assenyalar que els fills i filles de PAS, de PDI, de personal de la Fundació General de la Universitat de València i dels membres del col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València tenen un descompte del 20% en el preu de matrícula. Es pot consultar més informació a la pàgina web del Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012
Publicat en: Música, Principal