Estàs a: > > Jordán Galduf reflexiona, hui dilluns, sobre ´Europa: entre el somni i la realitat´, a Gandia

Imagte de la portada del llibre

La XXX Universitat d’Estiu de Gandia acull la intervenció de Josep Maria Jordán Galduf per a presentar el seu llibre ‘Europa. Entre el somni i la realitat’, una reflexió sobre la crisi econòmica i els principals reptes de la Unió Europea que dóna resposta a preguntes com què hi cal fer?, o com adreçar els passos cap a una recuperació econòmica i una major esperança de futur? La conferència tindrà lloc a la Casa de la Marquesa a les 20 hores hui dilluns, 22 de juliol.

La XXX Universitat d’Estiu de Gandia acull la intervenció de Josep Maria Jordán Galduf per a presentar el seu llibre ‘Europa. Entre el somni i la realitat’, una reflexió sobre la crisi econòmica i els principals reptes de la Unió Europea que dóna resposta a preguntes com què hi cal fer?, o com adreçar els passos cap a una recuperació econòmica i una major esperança de futur? La conferència tindrà lloc a la Casa de la Marquesa a les 20 hores, hui dilluns, 22 de juliol.

Organitza aquesta activitat la Càtedra Alfons Cucó i la Fundació Ernest Lluch, i presentarà la intervenció de Jordán Galduf el degà de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, Vicent Soler.

‘Europa. Entre el somni i la realitat’ (Saó Editorial, 2013) és un llibre que, integrat per una introducció, tres capítols que fan un recorregut cronològic per l’Europa dels anys 2010, 2011 i 2012, i un epíleg, aborda qüestions com ara Europa i la pobresa, la recuperació de l’economia, el model productiu alemany i l’atur, entre molts altres.

+Info: www.uv.es/cig

Data d'actualització: 22 de Juliol de 2013