Estàs a: > > Taula redona dels secretaris generals dels partits amb representació parlamentària

El director de la UEG, Josep Montesinos

‘La Comunitat Valenciana a una Europa en crisi’ és el títol de la taula redona que se celebrarà hui divendres, a les 20 hores, a la Casa de la Marquesa de Gandia. A la taula hi participaran els secretaris generals dels partits amb representació a les Corts Valencianes: Serafín Castellano (PP), Ximo Puig (PSPV), Enric Morera (Compromís) i Ignacio Blanco (EU). Aquest últim arriba a Gandia en substitució de la secretària general Marga Sanz, qui no podrà assistir-hi.

La taula redona estarà moderada pel director del Centre Internacional de Gandia de la Universitat de València, Josep Montesinos, qui plantejarà als polítics tres qüestions relacionades amb el lema d’aquesta Universitat d’Estiu: ‘Europa. Realitat o ficció. Problema i solució’.

Els quatre ponents hauran de plantejar la seua visió sobre la realitat valenciana en el marc europeu, així com establir les possibles solucions valencianes a una Europa en crisi. A més, i donat l’entorn universitari en què se celebra la taula, Montesinos preguntarà als polítics sobre la importància de la transmissió del coneixement en un context de crisi.

La taula redona és oberta al públic en general.

+Info: www.uv.es/cig

Data d'actualització: 19 de Juliol de 2013