Estàs a: > > Companyia Escena Erasmus posa en escena l’obra ‘Els viatgers’ en la XXX UEG

Companyia Escena Erasmus posa en escena l’obra ‘Els viatgers’ en la XXX UEG

Escena Erasmus

El Jardí de la Casa de la Marquesa de Gandia serà l’escenari on la Companyia Escena Erasmus de la Universitat de València representarà l’obra ‘Els viatgers’, en el marc de la XXX Universitat d’Estiu de Gandia, el 16 de juliol. L’entrada a l’espectacle teatral, que començarà a les 23 hores, és oberta a tot el públic.

‘Els viatgers’ és el darrer espectacle d’Escena Erasmus de la Universitat de València. Aquesta companyia és un projecte cultural europeu en el qual participen fonamentalment estudiants europeus que pretén aprofitar el seu potencial creatiu per a fomentar la participació en la vida cultural de les ciutats europees que visiten.

En l’any 2011, Escena Erasmus va rebre el tercer Premi Carlemany de la Joventut, que concedeix el Parlament Europeu. Actualment, coordina la Xarxa Escena Erasmus, una iniciativa per a la creació i intercanvi de produccions artístiques que realitzen grups europeus de diversos països.

+Info: www.uv.es/cig

Data d'actualització: 10 de Juny de 2013