Estàs a: > > Jornada sobre oportunitats per a la investigació a Europa: Horitzó 2020 i Beques Marie Curie

Oportunitats per a la investigació a Europa

El Saló de Graus de la Facultat de Dret (Campus dels Tarongers) ha acollit aquest divendres, 14 de juny, una Jornada sobre oportunitats per a la investigació a Europa: Horitzó 2020 i Beques Marie Curie, organitzada per l’Oficina de Projectes Europeus de Recerca de la Universitat de Valčncia (OPER), el Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat i la Facultat de Dret.

El Saló de Graus de la Facultat de Dret (Campus dels Tarongers) ha acollit aquest divendres, 14 de juny, una Jornada sobre oportunitats per a la investigació a Europa: Horitzó 2020 i Beques Marie Curie, organitzada per l’Oficina de Projectes Europeus de Recerca de la Universitat de València (OPER), el Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat i la Facultat de Dret.

La jornada ha tingut com a objectiu acostar els acadèmics de les àrees de la Socioeconomia i les Humanitats a les oportunitats que ofereixen el nou programa marc de la Unió Europea Horitzó 2020 i les beques Marie Curie per a la mobilitat dels investigadors europeus. En aquest encontre s’ha incidit en els apartats pràctics dels incentius financers per a servir d’exemple al professorat que tinga la intenció d’optar a una d’aquestes línies de finançament.

Aquesta ha estat una iniciativa dirigida a estudiants de Doctorat, investigadors, professors i tècnics d’universitats i centres d’investigació, així com a responsables de la I+D en les empreses.

El programa
La directora tècnica de l’OPER, Ángeles Sanchis, ha obert la jornada amb la conferència ‘Noves oportunitats en H2020’. A continuació, han intervingut Jordi Garcés i Irene Monsonís, de l’Institut Universitari Polibenestar, els quals han reflexionat sobre experiències d’èxit en el Programa Marc. L’última ponència ha anat a càrrec de Rosa García Pérez, gestora de Projectes Europeus d’Investigació de l’OPER, qui ha informat de les darreres oportunitats en 7PM: accions individuals Marie Curie.

La jornada ha conclòs amb un torn de preguntes per part del públic.

Més informació, fent CLIC ACÍ.

Data d'actualització: 17 de Juny de 2013