Estàs a: > > Nova ruta pels palaus gòtics de València, de la mà de Caminart

Nova ruta pels palaus gòtics de València, de la mà de Caminart

Generalitat

El dia 28 d’abril, Alumni UV se suma a la proposta cultural de Caminart titulada ‘Ruta pels Palaus Gòtics de València’, consistent en una passejada durant la qual es visitaran palaus com ara el dels Almirants d’Aragó, el dels Català de Valeriola, el d’En Bou o les façanes dels palaus del carrer de Cavallers, principal artèria del centre històric de la ciutat.

Els Alumni interessats poden inscriure’s enviant un e-mail a caminart.vlc@gmail.com o telefonant a qualsevol dels següents números: 628 080 140 (Sara), 655 225 686 (Esteban) i 676 804 171 (César). També, a través d’un missatge privat per Facebook: facebook.com/CaminArtVLC

El preu de l’eixida és de 9 euros per a adults i caldrà realitzar el pagament en mà el mateix dia de la visita, que tindrà una duració de prop de tres hores. Cal reunir-se a les 10:30 hores, a la plaça de Manises, a la façana lateral del Palau de la Generalitat, junt a l’estàtua de Francisco Pizarro. A més, és necessari que els membres del col·lectiu de la Universitat de València porten el seu carnet Alumni.

La ruta inclou l’ús de materials didàctics, així com de tauletes i codis QR. Es podrà compartir l’experiència en les xarxes socials i pujar fotografies a Pinterest o Instagram amb l’etiqueta #RutaPalaus.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 23 d'Abril de 2018