Estàs a: > > Alumni UV s’endinsa en la València de la Segona República

Alumni UV s’endinsa en la València de la Segona República

Refugi de la Guerra Civil

Al novembre de 1936 les institucions republicanes es traslladaren a la nostra ciutat fins octubre del 37 i València es va convertir en capital de la segona república. El 14 d´abril de la mà de Fil-per-Randa i la historiadora Cristina Escrivà farem una passejada pels edificis més emblemàtics d´aquest període.

En ser assetjada Madrid, totes les institucions republicanes es traslladaren a la nostra ciutat des del novembre del 1936 fins l’octubre del 37. Com a conseqüència, gran quantitat d’intel•lectuals, escriptors, professors, científics i erudits es van desplaçar amb el govern i molts d’ells varen ser allotjats a la Casa de la Cultura, antic Hotel Palace, que va ser nomenada pel poble valencià “La Casa dels Sabuts”.

La concentració està convocada a les 9:45 hores, en la Plaça de Tetuan davant de la porta de Bancaixa. El preu és de 15 euros i inclou l’esmorzar i cal portar el carnet Alumni UV per a beneficiar-se dels avantatges que ofereix Fil per Randa Viatges.

Inscripció

Documents adjunts: