Estàs a: > > Turiart València ofereix més avantatges i nous descomptes per als Alumni UV

Turiart València ofereix més avantatges i nous descomptes per als Alumni UV

Xiquetes i xiquets participen en el joc del cuc Valentí. Foto: Turiart.

Alumni UV i Turiart València han représ el conveni de col·laboració signat en 2016 per tal de millorar les condicions i els avantatges per als membres del col·lectiu de la Universitat de València. Des d’aquest mes, els Alumni UV poden beneficiar-se d’un major descompte en totes les activitats oferides per Turiart a través del seu web (www.turiart.com).

Així, els membres del col·lectiu Alumni UV i els seus acompanyants passaran a beneficiar-se d’un 10 a un 15% de descompte sobre el preu total de les excursions i visites guiades organitzades per Turiart dins dels programes de rutes culturals, familiars i agroalimentàries.

Aquests són programes trimestrals que es desenvoluparan a la Comunitat Valenciana i, principalment, a la ciutat de València.

El benefici de la rebaixa en el preu de l’activitat s’efectuarà després que l’Alumni reserve la plaça mitjançant el pagament a través del web www.turiart.com. El mateix dia de la visita caldrà presentar el carnet Alumni que justificarà el descompte.

Turiart València és una associació líder en turisme cultural, familiar i agricultural, que té per objecte difondre la riquesa patrimonial de la Comunitat Valenciana, amb una oferta d’activitats i serveis que combinen el turisme i l’oci. A més, Turiart dissenya, gestiona i realitza programes turisticoculturals per a tot el territori valencià.

Pròximes activitats
Dins del programa de rutes culturals, s’inclouen les següents visites: una passejada pels palaus valencians més bells i millor conservats com ara el Palau del Marqués de Dosaigües o el Palau del Marqués de Campo (1 i 8 d’abril); un tour per l’històric i emblemàtic barri del Carme, però des d’una mirada moderna i molt actual (29 i 31 de març, i 30 d’abril); una ruta per a recordar quan la ciutat de València va esdevindre el centre de la indústria sedera espanyola, a partir de la visita al Museu del Col·legi de l’Art Major de la Seda (30 de març, i 6 i 28 d’abril); una ruta nocturna per la València de mites i llegendes que es concentren al casc antic (30 de març, i 6 i 27 d’abril); una passejada per a conéixer l’art religiós de la ciutat i descobrir la història del Sant Calze (29 de març, i 13 i 27 d’abril); un homenatge a la València capital de la Segona República a través de les localitzacions més importants de l’època (14 i 20 d’abril); una ruta pel modernisme valencià (21 d’abril); i una incursió en la vida i obra del pintor valencià Joaquín Sorolla (29 d’abril).

Els dies 1, 8 i 29 d’abril, dins de les rutes per la Comunitat, Turiart proposa visitar la ciutat de Sagunt, peça clau de la Mediterrània i l’urbs de la costa valenciana durant anys.

Sagunt serà també una de les destinacions de les rutes familiars de Turiart. Els dies 30 i 31 de març, i 7 i 28 d’abril, pretén passar “un dia de romans” descobrint el llegat que la capital del Camp de Morvedre guarda de l’Antiguitat, incloent la visita al Museu de la Via del Pòrtic, al Teatre i al Castell. Altres propostes familiars són: ‘Cavallers i Princeses’, sobre l’Edat Mitjana, a les Torres dels Serrans o al Palau del Marqués de Dosaigües (1, 5 i 30 d’abril); ‘Atrapa un drac!’, una gimcana que comença amb l’escapada d’un drac al centre històric de València i que només les xiquetes i els xiquets podran capturar-lo (3 d’abril); ‘Valencia Family Tour’ per a conéixer la ciutat en una ruta amb jocs i activitats per als més menuts (31 de març i 28 d’abril); ‘El cuc Valentí’, que presentarà sa casa, el Museu de la Seda de València, i mostrarà el seu paper dins del procés de producció d’aquesta matèria primera (15 i 29 d’abril); i ‘El camí del paper’, un taller per a descobrir la història del paper, que tindrà lloc al Museu de la Impremta i de les Arts Gràfiques del Puig (22 d’abril).

Turiart acomiadarà el mes d’abril amb una nova excursió agroalimentària, el dia 28, per la ruta de la nespra de Callosa d’En Sarrià.

Totes les activitats es poden consultar amb informació detallada al web de Turiart: http://www.turiart.com/

Documents adjunts:
Data d'actualització: 20 d'Abril de 2018