Estàs a: > > La XXX UEG acull un curs d’esport adaptat en col·laboració amb la Càtedra Divina Pastora

Tennis adaptat

En el marc de la XXX Universitat d’Estiu de Gandia s’organitza el curs ‘Esport Adaptat: Espais per a la intervenció, recursos per a la inclusió’, que s’impartirà en el Campus de Gandia els dies 22 i 23 de juliol, i que compta amb la col·laboració de la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat. El seu objectiu principal és facilitar recursos i experiències a l’alumnat en els diferents àmbits d’actuació de l’esport adaptat: terapèutic, educatiu, oci i temps lliure, sensibilització social i competitiu.

El curs està dirigit a personal docent i tècnic amb responsabilitat en l’organització i gestió de programes d’activitat física esportiva per a persones amb discapacitat o sense ella, sempre des d’un punt de vista inclusiu. A més, els 40 participants que podran assistir, podran analitzar la realitat del sistema esportiu i identificaran els problemes actuals i les seues possibles solucions.

El curs, de 10 hores de durada, comptarà amb la participació de Celeste Asensi, directora de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat (UPD), servei integrat en la Fundació General de la Universitat de València; Daniel Martos, professor de Didàctica d’Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Universitat de València; Gabriel Melis, director tècnic de la Federació d’Esport Adaptat de la Comunitat Valenciana; Esther Santos, coordinadora de l’Escola Municipal d’Esport Adaptat de Vinaròs, i Miguel Ángel Torregrosa, tècnic superior del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat de València i coordinador del programa d’esport adaptat.

Amb aquest curs, la Càtedra Divina Pastora continua amb la seua aposta per promoure la realització de tasques formatives, educatives i esportives per a facilitar la inclusió de les persones amb discapacitat.

La matrícula romandrà oberta fins al pròxim 7 de juliol. Més informació i inscripcions en www.uv.es/sef

Data d'actualització: 5 de Juny de 2013
Publicat en: Integració, Formació