Estàs a: > > Calendari d´activitats al CIG-UV durant el mes de març

Calendari d´activitats al CIG-UV durant el mes de març

Agenda del mes de març

El Centre Internacional de Gandia de la Universitat de valència (CIG-UV) ha comptat amb un intens programa d´activitats aquest mes de març que ha inclòs conferències, teatre, un recital de poesia o l´acte central del desé aniversari de la Universitat dels Majors a la capital de la Safor.

El calendari d´activitats de març començà el passat dia 7 amb la conferència de Rafael Gil, catedràtic d´Història de l´Art de la Universitat de València, ´Memòria de la Modernitat. La col·lecció patrimonial de la Diputació de València´. El catedràtic s´aproximà a l´exposició ´Memòria de la Modernitat´, on es recullen els fons artístics de la Diputació de València i que inclou obres de Sorolla, Equipo Crónica, Vicente López, Miquel Navarro, Carmen Calvo o Andreu Alfaro.

Aquest mateix dia, també es va realitzar la sessió informativa del programa de voluntariat que es posarà en marxa al CIG en els propers mesos. El programa inclourà una part formativa que es desenvoluparà durant el mes d´abril.

Mentre, el dia 8 de març i, coincidint amb el Dia de la Dona, els alumnes de teatre d´Unimajors representaren dues divertides obres al Teatre Serrano.

Les activitats continuaren el dia 14 amb la conferència de Rosa Mascarell qui realitzà una aproximació a la Generació del 27. Aquesta activitat va estar organitzada per AESCU.

Després de les Falles, les activitats continuaren el dia 21 amb un recital de poesia a càrrec del professor de Literatura de la Universitat de València Jesús Peris. Una cita que va servir per a commemorar el Dia Mundial de la Poesia.

Data d'actualització: 11 d'Abril de 2018