Estàs a: > > Visita il·lustre: Antoni Machado

Visita il·lustre: Antoni Machado

Antonio Machado

El col·lectiu Alumni UV, a través de Fil per Randa Viatges, visitarà, el pròxim 19 de gener, els espais que va transitar el poeta quan va ser el president del Patronat de la Casa de la Cultura. La visita serà guiada per la historiadora Cristina Escrivá i s´obrirà la inscripció el 8 de gener.

En la dècada dels anys 30 del segle XX València va ser visitada per la intel·lectualitat mundial. Una època on la cultura significava la defensa de la llibertat i la lluita contra el feixisme. Dels intel·lectuals espanyols de l’anomenada “Edat de plata”, fidels a l’Estat democràtic sorgit de les urnes en 1931, un dels poetes més importants i reconegut mundialment va ser Antonio Machado, d’ell es coneix la seua vida i l’obra, però el temps que va passar a València és desconegut fins i tot per a la majoria dels seus habitants. Machado va viure en 1937 un temps d’esplendor cultural en la València capital de la cultura. Ell es va dirigir a la joventut i va recordar al poeta García Lorca, a la plaça de l’Ajuntament.

La concentració serà a les 10.00h en la Porta dels Jardins de Vivers (Blasco Ibáñez). El preu de la visita és de 15 euros i inclou l´esmorzar. Si cal abonar un tiquet d´entrada, aquest es pagarà a banda i en el moment.

Cal inscriure-s´hi mitjançant el web www.fil-per-randa.com i els membres d´Alumni UV hauran de portar el seu carnet en el moment de l´eixida.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 18 de Desembre de 2018