Estàs a: > > La qualitat en la medicina actual, a debat amb Alumni Comparteix

La qualitat en la medicina actual, a debat amb Alumni Comparteix

Hospital Universitari La Fe de València.

El programa gratuït Alumni Comparteix ha organitzat la conferència ‘La qualitat en la medicina actual’, que impartirà l’expert i membre del col·lectiu Alumni UV Ángel Camps Andreu. La ponència tindrà lloc a la seu d’Alumni UV (carrer Amadeu de Savoia 4, València), dijous 19 d´abril, a les 18 hores. El termini d´inscripció roman obert fins el pròxim dia 17.

Camps Andreu va estar encarregat de temes de Qualitat a l’Hospital Universitari La Fe durant quatre anys fins el 1990 i va coordinar el Comité de Qualitat de la Societat Espanyola d’Al·lèrgia fins a la seua jubilació.

Durant la seua intervenció, Camps Andreu analitzarà els principals procediments d’avaluació i millora, l’informe clínic i la documentació clínica, així com la mesura en què la Millora de la Qualitat també depén del pacient i/o ciutadà. Tot allò motivat per la situació actual dels serveis sanitaris. “Actualment, la qüestió de la Qualitat dels serveis sanitaris, públics o privats, té una especial vigència i és font de perplexitat, temor o desinterés entre la població”, apunta. I afegeix: “D’una banda, el tracte amable o les comoditats en l’accés a l’atenció no poden oblidar el paper social que suposa la reputació pública dels diferents centres i sistemes sanitaris. Aquests aspectes, precisament, ocasionen punts de vista diferenciats entre pacients, professionals, administradors i institucions amb o sense ànim de lucre”.

El termini d’inscripció en aquesta activitat roman obert fins el 17 d´abril i es pot gestionar a través del web d’Alumni UV (www.uv.es/amics); acostant-se a l’oficina del col·lectiu al carrer Amadeu de Savoia 4; o bé telefonant al 96 353 10 70. Els Alumni inscrits poden assistir amb un acompanyant encara que no forme part del col·lectiu.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 19 d'Abril de 2018