Estàs a: > > Excursió botànica a les gorges del Millars

Excursió botànica a les gorges del Millars

Les gorges del riu Millars.

Alumni UV i Fil per Randa Viatges se sumen en març a una nova ruta botànica. Aquesta vegada, a través de les gorges del riu Millars. L’excursió serà el pròxim dia 11 i el període d’inscripció, a través del web de Fil per Randa, roman obert des del 26 de febrer.

A la serra de Gúdar (Terol) s’hi troben arrels ben sòlids amb les societats que han viscut vora mar. Es tracta d’arrels invisibles: els històrics i immemorials camins ramaders; els d’aigua, com els del riu Millars; etcètera. Tots ells, a un àrea de transició cap a l’alta muntanya mediterrània.

La ruta per les gorges del Millars suposa una caminada de 10 quilòmetres, amb una duració de tres hores i dificultat moderada. El recorregut, pel Puente Seco, les fonts de Rubielos a Olba i les gorges del riu, té un desnivell de 200 metres. A més, els caminants visitaran Olba i l’aqüeducte de Rubielos. Tot allò, acompanyats per un expert botànic, Víctor Benlloch.

L’eixida es farà des de Nuevo Centro a les 8 hores i des de Sagunt a les 8:30 hores. Té un preu de 28 euros, que inclou el desplaçament en bus. Els Alumni han de portar el seu carnet per a beneficiar-se dels avantatges de Fil per Randa; i, en cas d’haver d’abonar tiquets d’entrada durant l’eixida, aquests no s’inclouen en el preu.

Inscripció

Documents adjunts: