Estàs a: > > Gandia acull el F˛rum ValenciÓ del Mecenatge en Patrimoni Cultural

Gandia acull el F˛rum ValenciÓ del Mecenatge en Patrimoni Cultural

F˛rum valenciÓ del mecenatge cultural

La Casa de la Cultura de Gandia va acollir el F˛rum ValenciÓ del Mecenatge en Patrimoni Cultural el passat 9 de febrer, organitzat per la Conselleria dĺEducaciˇ, Investigaciˇ, Cultura i Esport, lĺAjuntament de Gandia i la Universitat de ValŔncia. En aquest context es presentÓ lĺavantprojecte de llei de mecenatge cultural, cientÝfic i esportiu no professional, i la futura oficina de mecenatge de la Generalitat Valenciana.

L’acte buscava, a més, conèixer les necessitats de tots els sectors implicats respecte a la situació actual del mecenatge i plantejar els canvis que introduirà la nova llei.

La jornada s’inicià amb l’obertura oficial per part de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant; el vicerector de Participació i Projecció Territorial, Jorge Hermosilla; i un representant de la Conselleria. A continuació, el personal tècnic de l’Oficina de Mecenatge Cultural de la Conselleria presentà l’avantprojecte de llei del mecenatge cultural, científic i esportiu de la Comunitat Valenciana.

La segona part de la jornada es dedicà a l’intercanvi d’experiències. Hi van intervindre el director de l’Oficina del Mecenatge de Navarra, Juan Carlos Oresnes; el director del Màster en Patrimoni Cultural de la Universitat de València, J. L. Jiménez; i la vocal del Consell Valencià de Cultura Ana Noguera. Després, s’exposaren els casos del Museu Arqueològic Camil Visedo d’Alcoi i de la Fundació Per Amor a l’Art. El fòrum finalitzà amb una taula redona moderada pel director del Centre Internacional de Gandia de la Universitat de València, J. Emili Aura.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 12 de Febrer de 2018