Estàs a: > > La Universitat ofereix tallers artístics gratuïts a les víctimes de violència de gènere

El Claustre de La Nau

La Universitat de València ha organitzat la segona edició d’Art i Ment, uns tallers dirigits a joves víctimes de la violència de gènere per a millorar la seua autoestima i rebaixar el nivell d’estrés a través de l’art. La iniciativa ha estat impulsada pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat amb el suport de la Fundació General.

Els tallers han començat aquest mes de gener al Centre Cultural La Nau i es desenvolupen cada dimarts de 15 a 17 hores fins el mes de maig. Són gratuïts per aquest col·lectiu i encara hi ha places lliures.

Aquest projecte de la Universitat de València forma part de Nau Social, una línia d’actuació del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, que inclou diferents programes per fomentar la cultura i fer-la més accessible a grups vulnerables mitjançant la intervenció sociocultural.

Després de l’èxit de la primera edició d’Art i Ment, en la qual durant el curs passat xiquets i xiquetes de 10 a 12 anys van aconseguir millorar la seua motivació, autoestima i rebaixar el nivell d’ansietat, la convocatòria d’aquest curs se centra en joves víctimes de violència de gènere.

Els tallers es duen a terme per terapeutes i tracten de millorar aspectes com l’autoestima i l’assertivitat de les participants mitjançant el contacte amb l’art, desenvolupant al mateix temps destreses artístiques i el coneixement de si mateixes. En els pròxims mesos, i gràcies a la col·laboració de Cruz Roja i la Fundació Juan José Castellano Comenge, es duran a terme sessions que treballaran aquests aspectes a través de la música i les arts plàstiques.

La inscripció és gratuïta i podrà realitzar-se a través d´aquest formulari. Qualsevol consulta artiment@uv.es i Centre Cultural La Nau: 963864377/963983133.

Data d'actualització: 31 de Gener de 2018
Publicat en: Integració