Estàs a: > > Xarrada gratuïta amb Alumni Comparteix sobre el moviment càtar i la seua influència a la Corona d’Aragó

Vila del sud francés (Languedoc).

Jesús Huguet, secretari executiu del Consell Valencià de Cultura i membre d’Alumni UV, va impartir, el passat 14 de febrer, la conferència ‘El catarisme a València’, sobre la influència del moviment càtar a la Corona d’Aragó entre els segles XI i XIV. La xarrada s’emmarcava en el programa d’activitats gratuïtes Alumni Comparteix.

La conferència va tindre lloc a la seu d’Alumni UV (Amadeu de Savoia 4, València).

Els càtars van ser una secta religiosa del sud de França (Languedoc) que, en plena època de croades, es van oposar al catolicisme imperant. A les acaballes de la seua resistència a França, alguns dels seus adeptes es refugiaren a terres valencianes i d’ací la seua influència al territori. De fet, es pot afirmar que els darrers càtars van ser valencians.

La inscripció s’ha de gestionar a través del web d’Alumni UV; acostant-se a l’oficina del col·lectiu al carrer Amadeu de Savoia 4; o bé telefonant al 96 353 10 70. Els Alumni inscrits poden assistir amb un acompanyant encara que no forme part del col·lectiu.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 15 de Febrer de 2018