Estàs a: > > Alumni UV s’endinsa en les ermites medievals dels Serrans

Alumni UV s’endinsa en les ermites medievals dels Serrans

Ermites medievals de la comarca dels Serrans.

El mateix dia 11 de febrer de l’eixida a la ruta d’arbres monumentals, Alumni UV i Fil per Randa Viatges aprofitaran el desplaçament als Serrans per a oferir als membres del col·lectiu de la Universitat de València una altra excursió: les ermites medievals de la comarca. La inscripció també s´ha de realitzar a través de Fil per Randa.

Els participants visitaran l’església parroquial i les ermites de la Yesa; l’arquitectura en pedra seca de La Torre; el Castell; i la població d´Alpont, capital del antic regne moro taifa.

Alpont és una xicoteta localitat dura, rústica i austera, entrecreuada per barrancs i rambles que baixen d’uns cims plens de boscos de pins i una horta que l’envolta.

Amb aquest paisatge, es faran dues agradables passejades per la rodalia de la Yesa i el barranc de la Torre, on es troba el bosc de savines turíferes, algunes d’elles mil·lenàries.

L’eixida, amb tornada prevista cap a les 20 hores, serà a les 8 hores des de Nuevo Centro i a les 8:30 hores des de Llíria. El preu és de 28 euros i inclou el desplaçament en autobús. El dinar, consistent en l’olleta ‘churra’, és opcional. No s’inclouen els tiquets d’entrada que s’hagueren d’abonar durant l’excursió. Cal portar el carnet Alumni UV per a beneficiar-se dels descomptes.

Inscripció

Documents adjunts: