Estàs a: > > Club de lectura, senderisme i formació: novetats d’Amics i Antics Alumnes per a juny

Llibre obert

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València ja ha posat en marxa les activitats per al pròxim mes de juny. Entre tot el ventall de propostes, destaquen tres novetats per a enguany: un curs d’estratègies per a la inserció laboral, un club de lectura que pretén reunir els amants de la literatura aquest estiu, i senderisme per als més atrevits i aventurers.

El club de lectura i el programa de senderisme es presentaran els dies 13 i 5 de juny (17 hores), respectivament, en la seu d’Amics i Antics Alumnes, en el carrer Amadeu de Savoia, 4, València. L’acte consistirà en una xarrada-col·loqui per a conéixer de primera mà cadascun dels programes, les activitats i els seus coordinadors. El curs sobre estratègies laborals, d’altra banda, està organitzat per l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Fundació General de la Universitat de València i s’impartirà del 24 al 26 de juny (10 hores de duració). El termini d’inscripció estarà obert fins al pròxim dia 23 en www.uv.es/opal

D’altra banda, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes ha programat, en col·laboració amb el Club de Viatges Fil-per-Randa, onze eixides que es realitzaran durant tot el mes de juny. Els programes ‘València, per dins i per fora’ i ‘Ruta dels Pobles’ centren la major part de les activitats.

Juny arranca el dia 2 amb el Corpus i la seua ja obligada visita a la Torre del Micalet. Després, el col·lectiu recorrerà la València de les llegendes fantàstiques (8 de juny), es desplaçarà fins a la Valltorta per a veure les pintures rupestres que es conserven en un esplèndid entorn natural (8 de juny), visitarà l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València en dues ocasions (14 i 28 de juny), i navegarà a poqueta nit amb el barquer Robert Sancanuto i Stevens pel llac de l’Albufera, on els assistents soparan a força de pastes, entrepans i bon vi del país (14 i 22 de juny).

El llenguatge poètic serà el protagonista d’una altra de les eixides. ‘Poesia en temps de crisi’ és el títol de la proposta per al dia 15 de juny. A aquesta li seguiran una excursió al Centre Budista Sakya, en la Marina Alta, on es degustaran plats típics d’aquesta cultura (15 de juny); un recorregut de pur èxtasi pel centre urbà de València des de les Torres de Serrans (21 de juny); una ruta per l’arquitectura popular dels Canons de Valdeserrillas amb degustació de la mítica Coca de Sant Joan (22 de juny); i una nit màgica per a retre homenatge al poeta valencià Vicent Andrés Estellés amb la seua poesia cantada i interpretada per Borja Penalba, Tomàs de los Santos i l’actor Vicent Gran (29 de juny).

Terminis d’inscripció per a juliol
A més, en juny s’obrin els terminis d’inscripció per a algunes de les activitats que es desenvoluparan en juliol. ‘L’Albufera vista pels nostres escriptors’, el dia 5 de juliol, amb un recorregut nocturn (inscripció del 17 al 21 de juny) i un altre vespertí (inscripció del 10 al 14 de juny); ‘El barri jueu de València’, que serà el dia 6 de juliol, i el període d’inscripció del 24 al 28 de juny; ‘Els versos de la mitja lluna’, el dia 12 de juliol i les inscripcions, de l’1 al 5 de juliol; i ‘El somni d’una nit d’estiu de William Shakespeare’, activitat que arrancarà al Jardí Botànic de la Universitat el dia 13 de juliol i per a la qual cal inscriure’s entre el 24 i el 28 de juny.

Més informació sobre dates, inscripcions, preus i horaris, en la pàgina web d’Amics i Antics Alumnes: www.uv.es/amics

Documents adjunts:
Data d'actualització: 30 de Maig de 2013