Estàs a: > > Concurs de cartells del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

Concurs de cartells del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

Arxiu del VI Fòrum 2011

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), integrat en la Fundació General de la Universitat, ha organitzat un concurs per a la creació del cartell que serà la imatge del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat, el qual se celebrarà del 12 al 20 de novembre de 2013.

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), servei integrat en la Fundació General de la Universitat de València, ha organitzat un concurs per a la creació del cartell que serà la imatge del VIII Fòrum d’Ocupació de la Universitat, el qual se celebrarà del 12 al 20 de novembre de 2013. El termini de presentació finalitzà dijous, 5 de setembre.

El premi del concurs consisteix en una Tablet Samsung Galaxy Wifi (16 GB) o l’equivalent del premi en metàl·lic a preus de mercat. A més, totes les propostes de cartells rebudes per l’OPAL s’exposaran al públic durant la setmana del Fòrum d’Ocupació.

Per a poder participar en aquest concurs és requisit indispensable ser estudiant o titulat de la Universitat de València.

Tota la informació del concurs està disponible en la web de l’OPAL: www.uv.es/opal

Per a sol·licitar més informació, podeu escriure al següent correu electrònic: opalges@uv.es

Data d'actualització: 6 de Setembre de 2013