Estàs a: > > Música a la Capella, amb violes i piano, a La Nau

Música a la Capella, amb violes i piano, a La Nau

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau ha sigut l’escenari del darrer concert del cicle d’aquesta primavera, que ha conclòs amb les violes de Sara Alur, Beltrán Cubel, José Garcés, Carme Ramon, Guillem Selfa i Laura Stutter, i el piano de Key Hikichi. El públic va escoltar obra de Walton, Weber i Stamitz, compositors amb els quals s’acomiada, així mateix, la Música a la Capella.

Al llarg d’aquest cicle s’han realitzat quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 13 de Juny de 2013
Publicat en: Agenda