Estàs a: > > Concert de música de cambra al Botànic, a càrrec d’Antonio Galera

Concert de música de cambra al Botànic, a càrrec d’Antonio Galera

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La música de cambra ha tornat a l’entorn del Jardí Botànic aquest dimarts, 11 de juny, amb un Concert de Primavera a càrrec d’Antonio Galera, qui interpretà al piano peces de Schubert i Debussy, entre altres autors.

La música de cambra ha tornat a l’entorn del Jardí Botànic aquest dimarts, 11 de juny, amb un Concert de Primavera a càrrec d’Antonio Galera, qui interpretà amb piano algunes peces de gran compositors com ara Schubert, Haydn, Debussy i Ginastera. El concert va tindre lloc a l’Auditori Joan Plaça del Jardí, amb entrada gratuïta i limitada a l’aforament de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 12 de Juny de 2013
Publicat en: Agenda, Principal