Estàs a: > > Violoncel i piano, en el Cicle Música a la Capella

Violoncel i piano, en el Cicle Música a la Capella

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

Voro Bolón (violoncel) i Key Hikichi (piano) delectaran al públic dimecres, 5 de juny, en un Concert de Primavera que oferiran a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau de la Universitat. Interpretaran la música de Bach, Beethoven i Janacek, entre altres compositors clàssics. El concert està emmarcat en el cicle Música a la Capella i començarà a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta limitada a l’aforament de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 16 de Maig de 2013
Publicat en: Agenda