Estàs a: > > Concerts de Primavera, al Rector Peset

Concerts de Primavera, al Rector Peset

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset acull dimarts, 4 de juny, a les 19:30 hores, un nou Concert de Primavera. En aquesta ocasió, anirà a càrrec d’Ángel Soria (saxofon) i Florian von Radovitz (piano). Els músics interpretaran peces d’autors com ara Schumann, Bedrossian i Lauba. Aquest concert s’emmarca dins del cicle Joves Intèrprets IVM-Unitat de Música de CulturArts. L’entrada és gratuïta limitada a l’aforament de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 16 de Maig de 2013
Publicat en: Agenda