Estàs a: > > El Patronat Martínez Guerricabeitia se suma a les activitats amb motiu del Dia Internacional dels Museus

Exposició de Jaume Ribas, a la Sala Martínez Guerricabeitia

El Patronat Martínez Guerricabeitia, membre de l’ICOM (Consell Internacional de Museus), s´ha sumat a les activitats programades per al 18 de maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus. Les persones que visitaren la Sala Martínez Guerricabeitia, en La Nau, van rebre un catàleg a canvi d´opinar sobre la funció d´aquests centres.

El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València, membre de l’ICOM (Consell Internacional de Museus), s´ha sumat a les activitats programades per al 18 de maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus.

Les persones que visitaren la Sala Martínez Guerricabeitia, en el Centre Cultural La Nau, van rebre un catàleg a canvi de deixar la seua opinió sobre la funció que ha d’exercir un museu en el llibre de visites de la sala. El tema proposat enguany ha estat ‘Museus (memòria + creativitat) = progrés social’.

Actualment, la Sala Martínez Guerricabeitia acull l’exposició ‘Jaume Ribas. 1990-2011’, una retrospectiva impactant dedicada a l’obra d’aquest artista, fidel i lliurat al llenguatge de l’abstracció. Una exposició que aproxima al públic vint anys d’investigació sobre el llenguatge artístic –el de la no figuració– duta a terme pel pintor Jaume Ribas. Fins al 30 de juny.

Més informació sobre la mostra de Jaume Ribas: http://www.uv.es/cmg

Data d'actualització: 19 de Maig de 2013