Estàs a: > > La Càtedra UNESCO de la Universitat inaugura un programa renovat per al curs 2013-2014

Càtedra UNESCO d´Estudis sobre el Desenvolupament

La Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de València va presentar dijous, 16 de maig, els programes d’actuació per al curs 2013-2014. Aquest acte, celebrat a l´edifici de Rectorat, va posar l’accent en la contribució de la Càtedra i la Universitat de València al desenvolupament humà a través de la presentació dels seus programes d’actuació més reeixits.

Guillermo Palao, director de la Càtedra i president executiu del Patronat Sud-Nord -ambdues entitats integrades en la Fundació General de la Universitat de València-, va moderar la presentació, acompanyat per Joan Lacomba, com a director de la Revista E-DHC, i, en representació del Llegat de la Família Castillo, José María Álvarez Coque, membre del Patronat Sud-Nord.

Les accions previstes per la Càtedra UNESCO per al pròxim curs acadèmic són la publicació de la Revista E-DHC Estudis i investigació sobre desenvolupament humà i cooperació de la Universitat de València, l’organització dels Premis Manuel Castillo d’investigació i comunicació sobre desenvolupament humà i la pau, la realització del programa de cursos de capacitació de la Càtedra i la Convocatòria UNESCO de projectes de formació i sensibilització 2013-2014.

Més informació, en el web:

Data d'actualització: 5 de Juny de 2013