Estàs a: > > El Patronat Martínez Guerricabeitia celebra el Dia Internacional dels Museus

El Patronat Martínez Guerricabeitia celebra el Dia Internacional dels Museus

La Nau

Un llibre a canvi de la teua obra favorita
El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València, membre de l'ICOM (Consell Internacional de Museus) de fa cinc anys, s'ha sumat, a les activitats programades per commemorar el Dia Internacional dels Museus, que va tindre lloc el dilluns 18 de maig.

Així, les persones que durant  el cap de setmana del 16 i 17 de maig han visitat a La Nau, l'edifici històric de la Universitat de València, la Sala Martínez Guerricabeitia, que acull la mostra «Art i Política», han rebut un llibre editat del Servei de Publicacions de la Universitat de València, a canvi d'indicar quina és la seua obra favorita en un llibre que hi havia a la sala. Es repartiran llibres fins a acabar-ne les existències.

L'exposició Art i Política, que romandrà oberta fins al 28 de juny, invita a reflexionar sobre la societat de consum, el capitalisme, el comunisme bolxevic i l'eurocomunisme, a través de trenta obres de setze pintors europeus realitzades entre el 1970 i el 1995. Durant el cap de setmana, la Sala del Patronat, situada a la segona planta de l'edifici històric de La Nau (c/ Universitat, 2), s'ha pogut visitar de 10 a 13.30 hores i de 16 a 20 hores (dissabte) i de 10 a 14 hores, diumenge.

Data d'actualització: 1 de Juliol de 2009
Publicat en: Exposicions, Mecenatge