Estàs a: > > Música a la Capella per acomiadar maig

Música a la Capella per acomiadar maig

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

Els Concerts de Primavera, encara que continuen en juny, acomiaden aquest mes amb un concert de cambra a la Capella de la Sapiència de La Nau, dins del cicle Música a la Capella. Ens oferiran obres de Schubert, Schumann i Strauss, entre altres autors, els intèrprets Belén Roig (soprano); Ignacio Montero, Óscar Moreno, Salvador Juan Pascual i Carles Lizondo (trompes); i Javier Caballero (piano). L’actuació començarà a les 19:30 hores i l’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 30 d'Abril de 2013
Publicat en: Agenda