Estàs a: > > Bach Fusion Ensemble, en la Capella de la Sapičncia de La Nau

Bach Fusion Ensemble, en la Capella de la Sapičncia de La Nau

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La Capella de la Sapičncia de La Nau es vesteix de llarg per a rebre el grup Bach Fusion Ensemble en un concert de cambra emmarcat dins del cicle Música a la Capella dels Concerts de Primavera 2013. El conjunt musical interpretarŕ el millor del gran Bach. Serŕ a les 19:30 hores i l’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

La Capella de la Sapiència de La Nau es vesteix de llarg per a rebre el grup Bach Fusion Ensemble en un concert de cambra emmarcat dins del cicle Música a la Capella dels Concerts de Primavera 2013. El conjunt musical interpretarà el millor del gran Bach. Serà a les 19:30 hores i l’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Bach Fusion Ensembre és una formació integrada per huit músics que fusionen els sons de la corda i el vent: Verena María Fitz (violí), Enrique Llorens (violí barroc), Santiago Cantó (viola), Adrian van Dongen (violoncel), Francesc Lluch (contrabaix), David Antich (flauta de bec), Francisco Varoch (flauta) i Carles Marín (piano).

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 30 d'Abril de 2013
Publicat en: Agenda