Estàs a: > > El Rector Peset obri les portes a un nou Concert de Primavera

El Rector Peset obri les portes a un nou Concert de Primavera

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset acull el 14 de maig, a les 19:30 hores, un nou Concert de Primavera, aquesta vegada a càrrec d’Elina Rubio (violí) i Graham Paul Jackson (piano), que interpretaran autors com ara Bach, Brahms i Stravinsky, entre altres. L’actuació s’enquadra en el marc del cicle Joves Intèrprets IVM-Unitat de Música CulturArts. L’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 30 d'Abril de 2013
Publicat en: Agenda