Estàs a: > > Música a la Capella amb Bach i Jolivet

Música a la Capella amb Bach i Jolivet

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

Bach i Jolivet són alguns dels autors que interpretà el quartet format per Gracia López, Alexandra Baquero i Ismael Ibáñez, a la flauta, i Sonia Sifres, al piano, en el Concert de Primavera de dimecres, 8 de maig, a la Capella de la Sapiència de La Nau, dins del cicle Música a la Capella.

Bach i Jolivet són alguns dels autors que interpretà el quartet format per Gracia López, Alexandra Baquero i Ismael Ibáñez, a la flauta, i Sonia Sifres, al piano, en el Concert de Primavera que se celebrà dimecres, 8 de maig, a la Capella de la Sapiència de La Nau, dins del cicle Música a la Capella.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 9 de Maig de 2013
Publicat en: Agenda