Estàs a: > > Concerts de Primavera, al Jardí Botànic

Concerts de Primavera, al Jardí Botànic

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

El Jardí Botànic torna a obrir les seues portes a un nou cicle musical, aquesta vegada el que s’emmarca dins dels Concerts de Primavera 2013. El 7 de maig, a les 19:30 hores, l’Auditori Joan Plaça del Jardí acollirà l’actuació de Piano Duo Aurea, un duet femení composat per Katerina Konstantourou i Vanessa Pons Placer. Les pianistes interpretaran peces de Satie, Milhaud i Ravel. L’entrada és lliure i l’aforament està limitat a la capacitat de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 30 d'Abril de 2013
Publicat en: Agenda