Estàs a: > > Alumni UV proposa cončixer les cúpules blaves de la ciutat de Valčncia

Alumni UV proposa cončixer les cúpules blaves de la ciutat de Valčncia

Cupules

El col·lectiu Alumni UV visitarŕ, el prňxim 1 d´octubre, algunes de les principals cúpules de cerŕmica vidriada que s´hi troben a la ciutat. Les persones participants s´hauran de reunir, a les 9:45 hores, a les Torres de Quart, des d´on començarŕ el recorregut. La inscripció romandrŕ oberta des del 26 de setembre.

Es podria dir que la ciutat de València és arrossegada cap a dalt des de les cúpules blaves de les esglésies, i que, així doncs, està puntejada d’elevats blaus ceràmics. En el deliri també es podria dir que una mà invisible, en tocar de la llanterna de la ´mitja taronja´ de l’Escola Pia, sembla sostindre la Ciutat Vella a molts metres de terra... Siga com siga, de la mà de Fil-per-Randa, els participants faran una passejada entre les cúpules de l’única gran urbs del món que ostenta aquest tipus de corones.

El recorregut, guiat per l´expert en Belles Arts Enric Català, arrancarà a les Torres de Quart i seguirà per l´Escola Pia, el Mercat Central, Correus, la Basílica de la Mare de Déu, l´antiga església de Sant Pius V i el Museu de Belles Arts de València.

El preu de la visita és de 15 euros i inclou el tiquet i l´esmorzar.

Cal inscriure-s´hi a través del web del Club de Viatges Fil-per-Randa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 26 de Setembre de 2016