Estàs a: > > El Cor de Cambra Neovocalis puja a l’escenari de la Capella de la Sapičncia

El Cor de Cambra Neovocalis puja a l’escenari de la Capella de la Sapičncia

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

Sota la direcció de Rafael Sánchez Mombiedro, el Cor de Cambra Neovocalis interpretarŕ, el 24 d’abril, a la Capella de la Sapičncia de La Nau, la música dels autors M. Duruflé, S. Rachmaninov i F. Poulenc en un concert de cambra, dins del marc dels Concerts de Primavera que organitza l’Aula de Música, amb la col•laboració de la Fundació General de la Universitat de Valčncia.

Sota la direcció de Rafael Sánchez Mombiedro, el Cor de Cambra Neovocalis interpretarà, el 24 d’abril, a la Capella de la Sapiència de La Nau, la música dels autors M. Duruflé, S. Rachmaninov i F. Poulenc en un concert de cambra, dins del marc dels Concerts de Primavera que organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

El concert començarà a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament, limitat a la capacitat del recinte.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Data d'actualització: 27 de Març de 2013
Publicat en: Agenda