Estàs a: > > Concerts de Primavera-Música a la Capella

Concerts de Primavera-Música a la Capella

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

La Capella de la Sapiència de La Nau serà, el 17 d’abril, l’escenari d’un nou concert emmarcat dins del cicle Música a la Capella. Pujaran a l’escenari Javier Roldán (guitarra), Alejandro de Sousa i Paula de la Fuente (violins), Guillem Selfa (viola), Esther López (violoncel) i Eduard Gadea (contrabaix), els quals intepretaran peces de V. Marco, M. Valero i P. Climent, entre altres autors. El concert començarà a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament, limitat a la capacitat del recinte.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 27 de Març de 2013
Publicat en: Agenda