Estàs a: > > Els pelegrins de Sant Pere. D’Ares del Maestrat a Catí, amb Amics i Antics Alumnes

Ermita de Sant Pere de Castellfort

Sota el títol ‘Els pelegrins de Sant Pere’, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes, en col·laboració amb el Club de Viatges Fil-per-Randa, es desplaçà diumenge, 5 de maig, fins a Ares del Maestrat, des d’on realitzà dos recorreguts amb un mateix objectiu: Catí. Feren la romeria dels pelegrins a l’ermita de Castellfort a través d’una ruta per una esplèndida natura primaveral.

Sota el títol ‘Els pelegrins de Sant Pere’, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes ha viatjat fins a Ares del Maestrat, des d’on ha realitzat dos recorreguts amb un mateix objectiu: Catí. Van fer la romeria dels pelegrins a l’ermita de Castellfort a través d’una ruta que travessa una esplèndida natura primaveral.

Els assistents triaren entre la ruta verda ‘La Romeria: Camí de Pelegrins’, que anà a l’ermita de la Mare de Déu on els excursionistes feren el primer contacte amb els pelegrins, participaren en la perolà i recorregueren el camí des d’Ares fins a Catí; i el passeig rural ‘Arquitectura popular: Ruta dels Pobles’, que va incloure la visita de l’ermita de la Mare de Déu de la font, de l’església d’Ares i del poble de Catí coincidint amb la festa d’arribada dels pelegrins que baixaven de Castellfort. Aquesta darrera proposta, amb la companyia de Joan V. Candel, guia de Fil-per-Randa.

Amics i Antics Alumnes col·labora amb el Club de Viatges Fil-per-Randa en l’organització d’aquesta activitat.

+info: www.uv.es/amics

Es pot consultar el programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 6 de Maig de 2013