Estàs a: > > L’Any de Vicent Andrés Estellés. Xàtiva, paraules de poeta

L’Any de Vicent Andrés Estellés. Xàtiva, paraules de poeta

Castell de Xàtiva

Amics i Antics Alumnes continua celebrant en abril l’Any d’Estellés. Per això ha programat una interessant eixida dissabte dia 27 a Xàtiva, on els assistents realitzaran una senda literària, un passeig que arribarà fins al castell de la ciutat per tal de visitar les muralles de llevant, l’església de Sant Josep, Sant Feliu, La nevera, la Cova de les Goletes i la dels Lleons. Una caminada que es farà amb la companyia dels versos del poeta valencià i els guies Vicent Grande, actor, i Ximo Corts, professor.

L’eixida serà a les 9 hores des de Nuevo Centro i, en arribar a Xàtiva, els excursionistes aprofiaran els primers minuts de temps lliure per a esmorzar tots junts.

El preu de l’activitat és de 32 euros per als cinc primers que s’hi apunten i de 42 euros per a la resta, i inclou el viatge en bus i el dinar, consistent en un plat típic d’arròs al forn, arnadí i altres delícies gastronòmiques comarcals d’elaboració casolana i de qualitat.

Amics i Antics Alumnes col·labora amb el Club de Viatges Fil-per-Randa en l’organització d’aquesta activitat.

+info: www.uv.es/amics

Es pot consultar el programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 d'Abril de 2013