Estàs a: > > València per dins i per fora: El luxe dels Mosaics de l’Horta Nord

València per dins i per fora: El luxe dels Mosaics de l’Horta Nord

amics_mosaicos

Dissabte, 20 d´abril, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València visitarà Almàssera i l’Horta, una de les zones més productives i de més alt valor paisatgístic, per arribar al barri de Nolla, al seu Palauet, i encetar una nova caminada cap a Meliana, diverses façanes de la qual romanen engalanades per taulells de Nolla, fàbrica fundada el 1860.

La fàbrica de taulells Nolla Bruixet va cobrir murs, va ressaltar sòcols i va culminar els frontons amb pinyes o figures emblemàtiques amb esplèndids mosaics: pitxers, composicions geomètriques, roses sezessionistes, sanefes, lleons rampants, etcètera.

Els qui s’apunten a aquesta eixida, hauran de concentrar-se a les 9 hores en l’estació Alameda per anar en metro fins a Almàssera en primer lloc. Guiarà aquesta visita l’actor Vicent Grande, nét de llauradors.

El preu és de tretze euros per als cinc primers que s’hi apunten i de díhuit per a la resta. Aquests preus inclouen el viatge en metro i l’esmorzar.

Amics i Antics Alumnes col·labora amb el Club de Viatges Fil-per-Randa en l’organització d’aquesta activitat.

+info: www.uv.es/amics

Es pot consultar el programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 d'Abril de 2013