Estàs a: > > Nous avantatges econòmics per al personal de la Fundació General de la Universitat a les clíniques de la Fundació Lluís Alcanyís

José Manuel Almerich (esquerra) i Antonio Ariño signen el conveni entre ambdues fundacions.

La Fundació General de la Universitat i la Fundació Lluís Alcanyís signaren, el passat 14 de desembre, un conveni de col·laboració mitjançant el qual s’aplicarà al personal de la Fundació General, als efectes de l’atenció assistencial que es presta a les clíniques de la Fundació Lluís Alcanyís, les mateixes condicions econòmiques que a la resta dels membres de la comunitat universitària.

La Nau, l’edifici històric de la Universitat de València, va acollir la signatura del conveni que van subscriure el vicerector de Cultura i Igualtat, Antonio Ariño, com a vicepresident executiu de la Fundació General de la Universitat, i el director general de la Fundació Lluís Alcanyís, José Manuel Almerich.

Com a conseqüència d’aquest acord, el personal de la Fundació General resultarà beneficiari dels mateixos avantatges econòmics que el personal de la Universitat de València quant a la prestació de serveis assistencials que ofereixen les clíniques de la Fundació Lluís Alcanyís: Odontologia; Podologia; Optometria; Logopèdia; Psicologia; i Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia; totes elles ubicades entre el Campus de Blasco Ibáñez i el carrer Guàrdia Civil, de València.

Per a més informació sobre les clíniques i aquests avantatges:

Data d'actualització: 18 de Desembre de 2017
Publicat en: Institucional