Estàs a: > > Presentació, al Rector Peset, del llibre electrònic ‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’

Portada de la publicació Montblanc

La Sala d’Actes del Col·legi Major Rector Peset ha acollit dimecres, 13 de març, la presentació del llibre electrònic ‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’, escrit per José Díaz Lafuente. Organitzen l’acte el Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València, responsable de l’edició de l’obra, i el Col·legi Major Rector Peset.

Hi intervindran Cecilio Tamarit, catedràtic de la Facultat d’Economia i director del projecte Montblanc; Alfonso Moreira, del Centre de Documentació Europea; i l’autor, José Díaz Lafuente.

‘Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea’ és un llibre electrònic que naix amb la fi d’ajudar a professors i alumnes a conéixer el funcionament de les institucions comunitàries i de les polítiques resultants de les seues activitats. El seu objectiu primari és el de servir de llibre de text de l’assignatura de la Unió Europea instaurada en el pla d’estudis de l’Ensenyament Secundari de la Comunitat Valenciana.

Així, aquesta publicació intenta ser alhora una eina didàctica sobre la Unió Europea i servir de manual de referència per a aquelles persones alienes al món educatiu i interessades en el procés d’integració de la Unió Europea. A més, compta amb un servei diari d’assessorament sobre el seu ús i continguts, gestionat pel Centre de Documentació Europea de la Universitat.

La versió 1.0 de Montblanc és exclusiva per a iPad i es pot descarregar de forma gratuïta en la iTunes Store. Els plans de l’equip editorial són el llançament de la versió en valencià per a maig de 2013 i la posterior versió per a dispositius Android en octubre de 2013 tant en castellà com en valencià.

Data d'actualització: 14 de Març de 2013