Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes fa un recorregut per la València íntima d’Estellés en commemoració de l’any de l’escriptor

Vicent Andrés Estellés

Amb motiu de la declaració de Vicent Andrés Estellés com a Escriptor de l’Any 2012, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València ha programat una sèrie d’activitats al voltant de la vida i l’obra del poeta valencià que en març duu a terme a través d’una visita a la València més íntima, la València d’Estellés. Aquesta eixida, acompanyada d´un espectacle, es farà demà dissabte, 23 de març.

Amb motiu de la declaració de Vicent Andrés Estellés com a Escriptor de l’Any 2012, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València ha programat una sèrie d’activitats al voltant de la vida i l’obra del poeta valencià que en març duu a terme a través d’una visita a la València més íntima, la València d’Estellés. Aquesta eixida es farà demà dissabte, 23 de març.

Acompanyats pels versos del poeta, els visitants recorreran una ciutat perduda en el temps, els llocs que arraparen l’ànima d’Estellés, i reviuran el seu cinema, la fosca escaleta, les baranes del riu, els llibreters de vell i la terrassa de la nit de Sant Josep. Així, es realitzarà un passeig pel nucli històric de la ciutat, amb la veu i la música de Duet de Violins, i amb l’actor Vicent Grande.

En març, Amics i Antics Alumnes també proposa als seus socis i les seues sòcies participar en la tercera edició de Sabors, una sèrie de cursos gastronòmics que, en aquesta ocasió, se centrarà en la cuina japonesa. Serà impartit per Valencia Club Cocina el dia 22 i inclou una classe pràctica, un receptari, els utensilis necessaris per a l’aprenentatge i un sopar degustació.

A més, el col·lectiu d’amics i antics alumnes de la Universitat va visitar el dia 9 de març Valentia, la València romana, i va homenatjar les dones de la Segona República.

Aquestes activitats estan organitzades amb la col·laboració del Club de Viatges Fil-per-Randa.

Més informació sobre dates, inscripcions, preus i horaris, en la pàgina web d’Amics i Antics Alumnes: www.uv.es/amics

Documents adjunts:
Data d'actualització: 22 de Març de 2013
Publicat en: Oci i temps lliure