Estàs a: > > Coneix la societat valenciana els Objectius del Desenvolupament del Mil·lenni?

Coneix la societat valenciana els Objectius del Desenvolupament del Mil·lenni?

La Fundación para la Cooperación APY-Solidaridad avalua a la Universitat el grau de coneixement dels compromisos de la ONU

La Fundació per a la Cooperació APY-Solidaritat en Acció, en col·laboració amb la Universitat de València, va organitzar la Trobada per a la mobilització social els dies 28 i 29 abril.

El Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València ha prestat el seu suport per a la realització d'aquesta trobada a la Universitat de València.

L'objectiu de la trobada és determinar el grau de coneixement que té la població dels objectius del desenvolupament del mil·lenni i traure conclusions per a la mobilització social, per a la qual cosa es donarà a conèixer l'estudi Objectius de desenvolupament del mil·lenni i mobilització social, que es realitza dins del projecte Andalusia en el compliment dels objectius del mil·lenni. Conclusions per a la mobilització social, cofinançat per l'Agència Andalusa de Cooperació Internacional per a Desenvolupament (AACID) i l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per a Desenvolupament (AECID).

Aquest estudi recull l'opinió i l'actitud sobre els objectius de desenvolupament del mil·lenni de dos mil quatre-cents enquestats d'universitats, ONGD i moviments socials de sis ciutats espanyoles, una de les quals és València, on s'han realitzat quatre-centes enquestes i set entrevistes a personal d'ONGD i d'universitas.

En la Trobada per a la Mobilització Social varen celebrar-se tres actes:

Conferència. Objectius del mil·leni i mobiltizació social. Ponents: Rosana Suárez i Natalia Sánchez, membres de la Fundació per a la Cooperació APY-Solidaritat en Acció. Dimarts, 28 d'abril, 13.30 h, Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació (avinguda de Blasco Ibáñez, 30). Entrada lliure.

Taller. Mobilització social. Dimarts, 28 d'abril, 17 h, aulari 3, aula A3L1 (avinguda de Menéndez Pelayo, s/n). Entrada lliure.

Seminari. Conclusions de l'estudi Opinió i actitud de la població sobre els ODM. Dimecres, 29 d'abril, 17 h, Col·legi Major Rector Peset (plaça del Forn de Sant Nicolau). S'hi donaran a conèixer els resultats sobre l'opinió de la societat valenciana en el compliment dels objectius de desenvolupament del mil·lenni.

Data d'actualització: 5 de Maig de 2009