Estàs a: > > El grup de teatre de la Universitat estrena ´Sentiments´

El grup de teatre de la Universitat estrena ´Sentiments´

Sentiments

El nou muntatge il·lustra les paradoxes que es donen a les ciutats

ASSAIG (Grup de Teatre de la Universitat de València) va representar des de dilluns 27 d'abril fins a l'1 de maig en la Sala Matilde Salvador de La Nau el seu nou muntatge Sentiments. El nou espectacle dirigit per Pep Sanchis, la dramaturgia del qual ha estat realitzat per Javier Sahuquillo i Laura Núñez, és un espectacle urbà, contemporani, que ens parla de la vida dels ciutadans. 'L'espectacle és una varietat d'escenes que ens mostren a ritme quasi frenètic l'ànima de personatges urbans', explica Pep Sanchis.

L'obra, segons el director, il·lustra les paradoxes que es donen a les ciutats: 'Es recrea una atmosfera envoltada d'hipocresia i dissenyada per a ser forçosament feliç. Tot un regal empaquetat acuradament amb paper cel·lofana amb una bona llaçada lluent i coenta, però que si l'obrim ens trobem totes les misèries humanes que quasi tots tractem d'ocultar'. Unes misèries, que 'només ens atreviríem a contar-les davant d'un psicóleg'.

Els personatges semblen 'èssers protegits per una ciutat qualsevol, però en canvi viuen esclavitzats, a ritme de màquines i amb una fredor humana desnaturalitzada, frívola, competitiva i gairebé sense escrúpols'.

Sentiments amb bon humor, música en directe, cançons inoblidables, coreografies atrevides, percussió corporal, tot es barreja, amb una bona dosi de tragicomèdia, per configurar Sentiments. Aquest és un dels muntatges de la Universitat de València que més personatges reuneix. Hi participaran desset actors, un verda rusc de personatges per a mostrar la diversitat i les diferents situacions que es produeixen en una ciutat.

GRUP: ASSAIG (Grup de Teatre de la Universitat de València)

Creació col·lectiva inspirada en Fashion feeling music.
DRAMATÚRGIA: Javier Sahuquillo i Laura Núñez

AJUDANT DIRECCIÓ: Josep V. Valero
DIRECCIÓ: Pep Sanchis

AGRAÏMENTS:
Vicenta Comes, Javi Alcantara i Pepe Corberá.

Data d'actualització: 27 de Maig de 2009
Publicat en: Arts escèniques