Estàs a: > > El col·lectiu Amics i Antics Alumnes redueix la quota anual a aturats, persones amb discapacitat i majors de 65 anys

Imatge de la quota bonificada

El col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València reduirà la quota anual a partir d´enguany a les persones aturades, amb discapacitat i igual o majors de 65 anys. Aquesta quota, que fins ara tenia un preu de 42 euros, passarà a 32, aplicant-se així una reducció de deu euros. Es beneficiaran d´aquest avantatge tant els socis i les sòcies actuals com aquells que s´incorporen al col·lectiu a partir d’aquest moment.

El col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València reduirà la quota anual a partir d´enguany a les persones aturades, amb discapacitat i igual o majors de 65 anys. Aquesta quota, que fins ara tenia un preu de 42 euros, passarà a 32, aplicant-se així una reducció de deu euros. Es beneficiaran d´aquest avantatge tant els socis i les sòcies actuals com aquells que s´incorporen al col·lectiu a partir d´aquest moment.

Per a obtindre el descompte només cal aportar la documentació escaient seguint les indicacions especificades en el web del col·lectiu (www.uv.es/amics), on les persones interessades trobaran també tota la informació al voltant de terminis i actualitzacions.

Amics i Antics Alumnes és un projecte concebut per a fer present la Universitat de València en la societat, fora de les aules. Amb aquest motiu, l´activitat del col·lectiu es dirigeix a tota la ciutadania, sense distinció de grau ni procedència acadèmica. La seua raó de ser és oferir facilitats informatives, econòmiques i d´accés als recursos de la Universitat de València a les persones associades.

Entre altres avantatges, Amics i Antics Alumnes proporciona l´accés a totes les biblioteques de la Universitat; preus especials en activitats esportives, la Nau dels Xiquets i les Xiquetes i els cursos de la Fundació General de la Universitat de València; així com descomptes en hotels, assegurances, turisme rural i llibreries. Tot això, a més de la possibilitat de participar en una àmplia oferta mensual d´activitats lúdiques i acadèmiques.

Data d'actualització: 27 de Febrer de 2013