Estàs a: > > Promoció Primavera La Tenda

Promoció Primavera La Tenda

promotenda

La Tenda de la Universitat llança una original campanya de primavera

La Tenda de la Universitat ha llançat una original promoció per a la temporada de primavera. Per cada compra igual o superior a 10 euros, regalarà un Xano (que encara no s'ha fet pollet), amb sorpresa inclosa, ja que si es cuida i es rega en brollarà una flor. Un divertit regal a càrrec de La Tenda, l'espai on es poden trobar tot un seguit d'articles ocurrents.

La Tenda ha incorporat nous articles divertits, molt útils, assequibles i solidaris. Aquestes són algunes de les novetats:

Samarretes. De 0 a 100 anys. A La Tenda es poden trobar samarretes per a totes les edats i públics. Els dissenys es renoven cada temporada i s'adapten a cada col·lectiu. Hi ha una sèrie molt divertida per als bebés; per als estudiants (la preferida dels Erasmus és la de Pass or Fail amb la il·lustrativa imatge d'un ou sencer o fregit, segons la situació acadèmica); i la samarreta de la Universitat de València, que demostra la gran varietat de persones i d'estudis que la componen. També hi ha camisetes running per als esportistes amb teixit dry-fit, que es poden personalitzar quant al disseny, una pràctica que sol·liciten sovint facultats, promocions de curses... A més, com que una de les línies de La Tenda de la Universitat és impulsar la solidaritat, moltes de les samarretes estan realitzades en cotó 100% ecològic procedent del comerç just. Però aquest no és l'únic producte que participa d'aquesta manera del comerç solidari, també s'hi poden adquirir bosses de cotó ecològic.

Motxilla/cartera ordinador. Uns dels productes estrella de La Tenda és aquest. Una manera elegant i pràctica per a transportar el portàtil. Es pot transformar en cartera o motxilla i triar en dos colors (negre i gris), a un preu molt assequible.

Punter làser/passador de diapositives/memòria USB. Tres en un, un gadget molt pràctic per a tot aquell (sobretot professorat) que vulga tindre a punt les presentacions per a reproduir en qualsevol moment. El punter làser té un dispositiu USB que, a més d'incloure memòria de 2 Gb, una vegada connectat a l'ordinador permet, mitjançant el punter, passar les diapositives i apuntar amb el làser com un comandament a distància.

Memòries USB de 4 i 8 Gb. La Tenda incorpora sempre les últimes tecnologies, però no descuida el disseny, per això se'n pot trobar una mini i una altra de luxe feta amb pell. Sempre amb la imatge corporativa de la Universitat de València. Sens dubte, un bon regal.

Funda per a mòbil. L'original Xano es cola en quasi tots els dissenys d'un producte que ha esdevingut necessari. Qui ho diria fa deu anys!

Tassa. I després de fer una ullada per alguns dels productes de La Tenda necessitem un glop d'aigua. Com no, La Tenda també ha renovat les seues tasses. Per a tots els col·leccionistes d'aquests productes quotidians, aquest espai és una referència perquè els dissenys sempre sorprenen.

La Tenda està gestionada per la Fundació General de la Universitat de València. Pots adquirir tots els productes a través de la web (www.uv.es/latenda) i en els seus diversos espais: Botànic (carrer de Quart 80), la Nau (carrer Universitat 2), Tarongers (Campus dels Tarongers), Llibreria de la Universitat (carrer Arts Gràfiques 13).

Però, a més, per a facilitar les compres es pot realitzar la comanda p

Data d'actualització: 5 de Maig de 2009