Estàs a: > > Escena Erasmus interpreta l’obra ‘Y cambiamos de vida’ en la Sala Matilde Salvador

Cartell obra Escena Eramus

La Sala Matilde Salvador de la Nau acull el 15 de febrer, a les 19:30 hores, l’obra 'Y cambiamos de vida', que interpretarà per segona vegada el grup de teatre Escena Erasmus. Es tracta d’una dramatúrgia de Daniel Tormo a partir de música i textos grecs que posarà en escena el taller de teatre Escena Erasmus de la Universitat de València, sota la direcció de Josep Valero.
La Sala Matilde Salvador de la Nau acull el 15 de febrer, a les 19:30 hores, l'obra Y cambiamos de vida, que interpretarà per segona vegada el grup de teatre Escena Erasmus. Es tracta d'una dramatúrgia de Daniel Tormo a partir de música i textos grecs que posarà en escena el taller de teatre Escena Erasmus de la Universitat de València, sota la direcció de Josep Valero.

Aquesta obra, protagonitzada per estudiants Eramus de la Universitat de València, és una reflexió sobre els problemes de la Grècia actual i, per tant, de l'Europa actual i de nosaltres. Com a novetat, en acabar l'espectacle hi haurà una tertúlia debat amb el públic sobre l'argument d'una obra que parla de la societat actual.

L'entrada és gratuïta amb invitació que caldrà arreplegar des de dues hores abans del començament a la consergeria de la Nau.

Data d'actualització: 14 de Febrer de 2013
Publicat en: Agenda