Estàs a: > > Exposició fotogràfica ‘Ficcions arquitectòniques’ de Joaquín Bérchez, a Gandia

Exposició fotogràfica ‘Ficcions arquitectòniques’ de Joaquín Bérchez, a Gandia

Fotografia del cartell de la mostra

La Universitat de València-Centre de Gandia (CIG) organitza l'exposició fotogràfica Ficcions Arquitectòniques amb imatges de Joaquín Bérchez, catedràtic d'Història de l'Art de la Universitat de València. La mostra s'ha instal·lat en l'Espai d'Art de l'Ajuntament de Gandia (carrer Fundació Vicent Ferrer, 6) fins al dissabte 23 de febrer.
La Universitat de València-Centre de Gandia (CIG) organitza l'exposició fotogràfica Ficcions Arquitectòniques amb imatges de Joaquín Bérchez, catedràtic d'Història de l'Art de la Universitat de València. La mostra està instal·lada en l'Espai d'Art de l'Ajuntament de Gandia (carrer Fundació Vicent Ferrer, 6) fins al dissabte 23 de febrer.

Aquesta mostra, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Gandia, agrupa una sèrie de fotografies que discorren per multitud d'obres d'arquitectura prestigiades per la història. En elles, Bérchez projecta una particular experiència visual. Mitjançant fragments, jocs columnaris, interiors d'esglésies i d'edificis públics, places i carrers, l'autor proposa un diàleg múltiple amb la història de l'arquitectura, aportant una nova mirada sobre coses ja conegudes.

En Ficcions arquitectòniques transiten edificis arquitectònics i ciutats de diversos llocs de la geografia: des de París, Mèxic, Roma o Florència, entre altres, fins a altres més properes per a l'autor com València, Benicarló, Salamanca o Barcelona.

L'obra fotogràfica de Joaquín Bérchez ha estat exposada a Espanya i a altres països com Itàlia, Portugal o els Estats Units.

Data d'actualització: 14 de Febrer de 2013