Estàs a: > > L’OPAL ofereix en un curs les claus per a emprendre amb èxit

L’OPAL ofereix en un curs les claus per a emprendre amb èxit

Arxiu del VI Fòrum 2011

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) organitza, en col·laboració amb l’Associació de Joves Empresaris de València (AJEV), el curs ‘Èxit d’Emprenedors’, al llarg del qual s''''oferiran les claus per a emprendre amb èxit. Aquesta acció formativa és convalidable per un crèdit de lliure elecció i s''''estructura en quatre conferències que se celebraran al Campus dels Tarongers.
L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) organitza, en col·laboració amb l'Associació de Joves Empresaris de València (AJEV), el curs Èxit d'Emprenedors, al llarg del qual s'oferiran les claus per a emprendre amb èxit. Aquesta acció formativa és convalidable per un crèdit de lliure elecció i s'estructura en quatre conferències que se celebraran els dies 19 de febrer, 12 de març, 9 d'abril i 7 de maig, en horari de 16 a 18:30 hores, en l'Aula 504 de l'Aulari Sud (Campus dels Tarongers).

Arrancarà amb la ponència de Fernando Giner, director d'Estema i expert en Màrqueting, titulada Actitud: Estratègia i prospecció. "Ara com ara una empresa s'ha de conéixer bé per a actuar millor i de forma més ràpida, perquè per a guanyar cal pensar d'una altra manera, practicar el fresh thinking, amb el qual la formació atorga el màxim valor a les persones", afirma.

La segona conferència, a càrrec de José Enrique García, soci d'Equipo Humano S.L. i president d'AJEV, aprofundirà en les tècniques per a generar idees de negoci, a partir de l'experiència laboral, de les noves necessitats, de les demandes socials o dels canvis de producció, per exemple. Una de les estratègies més esteses sobre aquest aspecte és el banc d'idees de negoci, que s'aconsegueix a través de la tècnica del brainstorming o tempesta d'idees.

Pedro Reig, soci-director de Coto Consulting i expert en Mercat, oferirà la conferència Màrqueting amb pocs recursos. Ací, es té en compte a la xicoteta empresa i la seua reduïda dimensió, per la qual cosa disposa de menys fons que una gran companyia. Segons el parer de Reig, aquest fet no ha de suposar un fre. La xarxa és una bona opció per a trobar recursos gratuïts o a bon preu que permeten desenvolupar campanyes de màrqueting poc costoses.

Tancarà el curs la ponència Neuromàrqueting sobre l'aplicació de tècniques pertanyents a la neurociència a l'àmbit del màrqueting, entre altres aspectes. Impartirà la conferència Javier Alcalá, responsable de la direcció d'I+D i accions de transferència de resultats en la unitat LabHuman (Human Centered Technology Laboratory).

Per a obtindre més informació i matrícula, fes CLIC ACÍ.

Data d'actualització: 21 de Febrer de 2013