Estàs a: > > El Patronat Martínez Guerricabeitia oferta un curs en el qual radiografia l’art contemporani

El curs està obert al públic en general. Per als estudiants es pot convalidar per 2 crèdits.jpg

Per a tots aquells interessats en la situació actual de l'art contemporani, el Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València, ofereix el curs Funció pública versus cultura de l'espectacle. Museus i espais d'art contemporani a l'Estat Espanyol. El professor Joan Ramon Escrivà, historiador i conservador de l'IVAM, farà una radiografia de l'estat actual de l'art contemporani institucional.

A través d'aquest curs, es reflexionarà sobre les complexes dinàmiques i estratègies dels museus i espais d'art contemporani en les últimes dècades i s'analitzarà, entre altres qüestions, les problemàtiques de gestió que afecten aquestes institucions (planificació, finançament, difusió, dinamització de les col·leccions, creació d'aliances entre institucions, etc).

A aquest curs poden matricular-se tant el públic general com els membres de la Universitat de València, als quals s'aplicarà un preu especial. Per als estudiants de la Universitat el curs és convalidable per dos crèdits de lliure opció. Començarà a impartir-se pel maig i totes les classes es realitzaran per la vesprada en el campus de Blasco Ibáñez. Més informació i automatrícula del curs a través de la pàgina web: http://www.uv.es/cmg/cursos

Data d'actualització: 11 de Maig de 2009